$type=ticker$cols=4

$type=grid$count=3$m=0$sn=0$rm=0$show=home

ΤΡΑΙΝΟ ΣΤΗΝ ΑΡΓΟΛΙΔΑ: Ας φτάσουμε τις 2000 υπογραφές

Υπουργείο Μεταφορών, ΟΣΕ, ΤΡΑΙΝΟΣΕ, Περιφέρεια Πελοποννήσου, Δήμος Άργους, Δήμος Ναυπλιέων: ΤΡΑΙΝΟ ΣΤΗΝ ΑΡΓΟΛΙΔΑ Γιατί είναι σημαντικό; «...


Υπουργείο Μεταφορών, ΟΣΕ, ΤΡΑΙΝΟΣΕ, Περιφέρεια Πελοποννήσου, Δήμος Άργους, Δήμος Ναυπλιέων: ΤΡΑΙΝΟ ΣΤΗΝ ΑΡΓΟΛΙΔΑ

Γιατί είναι σημαντικό;
«Η σημασία της επαναλειτουργίας του τραίνου ξεπερνά την σημερινή συγκύρια και συνδέεται άρρηκτα με το αναπτυξιακό μέλλον και την τουριστική προοπτική της Αργολίδας που περνάει μέσα από την ενδυνάμωση των επαφών της με την πρωτεύουσα της χώρας, τις μεγάλες διεθνείς της πύλες (Διεθνής Αερολιμένας Αθηνών, Λιμάνι Πειραιά, Δυτική Πύλη Πατρών), καθώς και τα διευρωπαϊκά σιδηροδρομικά και μεταφορικά δίκτυα. Οι σύγχρονες σιδηροδρομικές μεταφορές έχουν πολλά συγκριτικά πλεονεκτήματα σε σχέση με τις άλλες μεταφορές, από άποψη άνεσης, ασφάλειας και ποιότητας μετακίνησης, αντιμετώπισης κυκλοφοριακών προβλημάτων, εξοικονόμησης κόστους μετακίνησης και μεταφοράς και μείωσης των αναγκών σε ενεργειακή κατανάλωση, αλλά και προστασίας του περιβάλλοντος. Για αυτό θα δραστηριοποιούμαστε παρεμβατικά με εκδηλώσεις, συσκέψεις, συναντήσεις με φορείς του νομού, αρθρογραφία στα τοπικά, αθηναϊκά έντυπα και ηλεκτρονικά ‐ διαδικτυακά ΜΜΕ και υποβολή σχετικών αιτημάτων προς το Υπουργείο Μεταφορών και Υποδομών, τον ΟΣΕ, την ΤΡΑΙΝΟΣΕ και τις λοιπες σιδηροδρομικές εταιρειες, την Περιφέρεια Πελοποννήσου, τους Δημάρχους του νομού και τους τοπικούς βουλευτές.Ως πρώτο στόχο ιεραρχούμε την άμεση δρομολόγηση ενεργειών από το Υπουργείο Μεταφορών, τον ΟΣΕ και τις υπόλοιπες σιδηροδρομικές εταιρείες για την επαναλειτουργία της υφιστάμενης μετρικής γραμμής Κόρινθος‐Άργος‐Ναύπλιο / Τρίπολη, η οποία ενώ ανακαινίστηκε με κονδύλια του ΠΕΠ της 4ης Προγραμματικής Περιόδου, λειτούργησε ημιτελώς και για λίγο και στη συνέχεια κατέστη ανενεργή στα τέλη του 2010. Μακροπρόθεσμα διεκδικούμε την διερεύνηση σκοπιμότητας μελλοντικής μετατροπής της ως άνω γραμμής σε μονή ηλεκτροκίνηση γραμμή διεθνούς εύρους, με άμεση επέκταση ορισμένων δρομολογίων του Προαστιακού Σιδηροδρόμου των Αθηνών μέχρι Άργος και Ναύπλιο. Υπενθυμίζουμε ότι ο σιδηροδρομικός άξονας Κορίνθου‐Άργους‐Ναυπλίου προβλέπεται ως υποστηρικτικός βραχίονας του Προαστιακού Σιδηροδρόμου Αθηνών και πιο συγκεκριμένα του δυτικού κλάδου του Αθήνα‐Κόρινθος‐Κιάτο, στο θεσμοθετημένο από το 2009 Εθνικό Χωροταξικό Σχέδιο Ελλάδος.Επειδή ο πρώτος και άμεσος στόχος μας (επαναλειτουργία μετρικής γραμμής με δρομολόγια Κόρινθος‐Άργος‐Ναύπλιο και με ανταπόκριση στον σταθμό Κορίνθου με τον Προαστιακό προς και από Αθήνα και Διεθνή Αερολιμένα) θεωρούμε ότι είναι και εφικτός και βιώσιμος και επιτεύξιμος και ρεαλιστικός, αφορά δε αξιοποίηση της πρόσφατης επένδυσης που είχε γίνει για την ανακαίνιση της γραμμής (2003‐2009), ζητάμε άμεσα τα παρακάτω:1.Το Υπουργείο Μεταφορών να λάβει κατ αρχήν μία πολιτική απόφαση για την επαναλειτουργία του κλάδου αυτού, σε ανταπόκριση με τον εν λειτουργία ηλεκτροκίνητο Προαστιακό Σιδηρόδρομο Αθηνών στην Κόρινθο. Στα πλαίσια αυτά να ζητήσει από την ΤΡΑΙΝΟΣΕ, στο πακέτο των δρομολογίων «αγόνων γραμμών» το οποίο εκτελεί για να πάρει τις επιδοτήσεις ΥΓΟΣ (Υπηρεσιών Γενικότερου Οικονομικού Συμφέροντος), να συμπεριλάβει στο προσεχές μέλλον και την γραμμή Κόρινθος‐Άργος‐Ναύπλιο ως συνδυασμένη υπηρεσία με τον Προαστιακό Σιδηρόδρομο Πειραιάς Λιμάνι‐ Αθήνα / Αεροδρόμιο ΕΛ. ΒΕΝΙΖΕΛΟΣ ‐ Κόρινθος ‐ Κιάτο και μελλοντικά με την ταχεία σιδηροδρομική σύνδεση Αθήνας‐Πάτρας. Για να προκύψει η παραπάνω υπηρεσία χρειάζεται μια καλοσχεδιασμένη μετεπιβίβαση στο νέο Σ.Σ. της Κορίνθου επί του Προαστιακού.
2. Ο ΟΣΕ να αναλάβει να προετοιμάσει την γραμμή Κόρινθος‐Ναύπλιο για επαναλειτουργία, με ανάκτηση καθυστερημένης συντήρησης της πρόσφατα ανακαινισμένης γραμμής και με εγκατάσταση ή επανεγκατάσταση των Αυτομάτων Συστημάτων Ισόπεδων Διαβάσεων (ΑΣΙΔ). Η Περιφέρεια Πελοποννήσου εάν απαιτηθεί να χρηματοδοτήσει την σχετική δράση (ανάκτηση συντήρησης, ΑΣΙΔ κλπ) μεσω του ΠΕΠ και με βάση τεχνικά δελτία που θα συντάξει ο ΟΣΕ ή οι άλλες καθ’ ύλη αρμόδιες σιδηροδρομικές εταιρείες.3. Να ανατεθεί από τον ΟΣΕ άμεσα μια τεχνικο‐οικονομική μελέτη για τον υπολογισμό και την εκτίμηση της επιβατικής ζήτησης και των εσόδων μιας τέτοιας υπηρεσίας (δρομολόγια Αθηνών / Κορίνθου‐Ναυπλίου), την λειτουργική της μελέτη και τον υπολογισμό του απαιτούμενου αριθμού δρομολογίων σε ημερησία και εποχιακή βάση, των αναγκών σε προσωπικό και τροχαίο υλικό και του λειτουργικού κόστους, σε συνάρτηση με τον καθορισμό ενός ανταγωνιστικού κομίστρου. Η μελέτη αυτή θα υποδείξει τις λεπτομέρειες για τα θέματα τεχνικής και εμπορικής εκμετάλλευσης και λειτουργίας της γραμμής και θα δρομολογήσει τις τελικες αποφάσεις (εξεύρεση προσωπικού, προετοιμασία τροχαίου υλικού, καθορισμός κομίστρου και επιδότησης κλπ). Η ΕΕΣΣΤΥ θα πρέπει να αναλάβει την γενική επισκευή και προετοιμασία των μονάδων τροχαίου υλικού (αυτοκινηταμαξών) που θα απαιτηθούν για την επαναλειτουργία.4. Τα δρομολόγια αυτά θα πρέπει να εξασφαλίζουν άμεση ανταπόκριση με τα διερχόμενα τραίνα του Ηλεκτροκίνητου Προαστιακού Αθηνών‐Κορίνθου‐Κιάτου και μάλιστα στην ιδία αποβάθρα στον σταθμό Κορίνθου (μετεπιβίβαση side by side). Στόχος ειδικά τώρα που η μέγιστη ταχύτητα στην κύρια γραμμή Αθηνών‐Κορίνθου μετά την αποκατάσταση λειτουργίας των συστημάτων σηματοδότησης και τηλεδιοίκησης θα μπορεί να επανέλθει στα 160 χλμ/ώρα, είναι ο συνδυασμένος χρόνος διαδρομής από την Αθήνα για το Ναύπλιο να μην υπερβαίνει τις 2 ώρες, συμπεριλαμβανόμενου του χρόνου μετεπιβίβασης στην Κόρινθο.5. Το εισιτήριο (συνδυασμένο με εκείνο του Προαστιακού), θα πρέπει να είναι ανταγωνιστικό κυρίως σε σχέση με το γενικευμένο κόστος της μετακίνησης με ΙΧ στην ιδία διαδρομή.6. Δεδομένου και του τουριστικού χαρακτήρα που θα έχει η παρεχομένη εξυπηρέτηση να διαμορφωθούν από τον λειτουργό (TΡAINOΣE) ολοκληρωμένα τουριστικά πακέτα με ξενοδοχεία, εστιατόρια, επισκέψεις σε αξιοθέατα κλπ. Επίσης την καθιέρωση κάρτας πολλαπλών διαδρομών με έκπτωση για τους συχνούς χρηστές (μετακινήσεις εργασίας, σπουδών κλπ.7. Σε κάθε περίπτωση είναι κρίσιμο να επαναχρησιμοποιηθούν οι υπάρχοντες σιδηροδρομικοί σταθμοί στο Άργος και στο Ναύπλιο (στην δεύτερη περίπτωση μιλάμε για τον νέο σταθμό στο λιμάνι) και όχι να εξοριστούν εκτός πόλης στο "πέρα πουθενά", όπως εξεταζόταν στα πλαίσια της διαδικασίας τροποποίησης του Γενικού Πολεοδομικού Σχεδίου Ναυπλίου, γιατί κάτι τέτοιο θα οδηγήσει σε βέβαιη αποτυχία το όλο εγχείρημα.»

COMMENTS

Όνομα

ΑΓΡΟΤΙΚΑ,79,ΑΘΛΗΤΙΚΑ,72,ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ,6,ΑΡΓΟΛΙΔΑ,3108,ΑΡΓΟΣ,866,ΑΡΓΟΣΑΡΩΝΙΚΟΣ,155,ΑΡΚΑΔΙΑ,753,ΑΤΑΞΙΝΟΜΗΤΑ,9,ΑΧΑΙΑ,64,ΑΧΑΪΑ,124,ΒΙΟΓΡΑΦΙΕΣ,4,ΓΑΛΑΤΑΣ-ΠΟΡΟΣ,8,Δημοτικές και Περιφερειακές Εκλογές,22,ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ,1,ΕΘΝΙΚΑ,4,ΕΙΔΗΣΕΙΣ,56,ΕΙΚΟΝΕΣ,1,ΕΛΛΑΔΑ,452,ΕΠΙΔΑΥΡΟΣ,121,ΕΠΙΣΤΗΜΗ,7,ΕΡΜΙΟΝΗ,32,ΕΡΜΙΟΝΙΔΑ,250,ΕΥΡΩΠΗ,11,ΗΛΕΙΑ,56,ΚΑΙΡΟΣ,4,ΚΑΛΑΜΑΤΑ,4,ΚΟΙΝΩΝΙΑ,360,ΚΟΛΥΜΒΗΣΗ-ΘΑΛ. ΣΠΟΡ,1,ΚΟΡΙΝΘΙΑ,246,ΚΟΡΙΝΘΟΣ,293,ΚΟΡΙΝΘΟΣ.ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ,3,ΚΟΣΜΟΣ,56,ΚΥΠΡΟΣ,2,ΛΑΚΩΝΙΑ,537,ΛΑΚΩΝΙΑ.ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ,6,ΜΕΘΑΝΑ,2,ΜΕΣΣΗΝΙΑ,662,ΜΕΣΣΗΝΙΑ. ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ,8,ΜΕΣΣΗΝΝΙΑ,4,ΜΠΑΣΚΕΤ-ΑΡΓΟΛΙΔΑΣ,3,ΝΑΥΠΛΙΟ,1293,ΝΑΥΠΛΙΟ<ΑΡΓΟΛΙΔΑ,1,ΝΑΥΠΛΛΙΟ,1,ΝΕΑ ΤΗΣ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥ,529,ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ,87,ΠΑΙΔΕΙΑ,1,ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΣ,176,ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ,28,ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ,66,ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥ,218,ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ,11,ΠΟΙΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ,1,ΠΟΛΙΤΙΗ,2,ΠΟΛΙΤΙΚΗ,555,ΠΟΛΙΤΙΣΜΟ,1,ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ,592,Πόλο,1,ΣΑΝ ΣΗΜΕΡΑ,110,ΣΠΕΤΣΕΣ,7,ΣΠΟΡ,8,Στίβος,6,ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΤΟΥΣ,3,ΤΕΛΕΥΑΤΑΙΑ ΝΕΑ,1,ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ,11,ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ,22,ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ,4171,ΤΕΛΕΥΤΑΙΑΝΕΑ,1,ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ,7,ΤΕΛΥΤΑΙΑ ΝΕΑ,12,ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ,62,ΤΡΙΠΟΛΗ,8,ΤΡΟΙΖΗΝΙΑ,7,ΥΓΕΙΑ,36,ΥΔΡΑ,57,ΧΑΝΤΜΠΟΛ,1,AUTO-MOTO,15,AXAIA,5,Superleague,1,VIDEO,38,
ltr
item
Arena News: ΤΡΑΙΝΟ ΣΤΗΝ ΑΡΓΟΛΙΔΑ: Ας φτάσουμε τις 2000 υπογραφές
ΤΡΑΙΝΟ ΣΤΗΝ ΑΡΓΟΛΙΔΑ: Ας φτάσουμε τις 2000 υπογραφές
https://4.bp.blogspot.com/-Md8IrIxt-rM/Wn1NSSFJtUI/AAAAAAAAbMk/OyvNkxcAIsUMtWlL2L36UKRXsskfvgRSQCLcBGAs/s640/b968963ee4d7c63170818426650cd0b9.jpg
https://4.bp.blogspot.com/-Md8IrIxt-rM/Wn1NSSFJtUI/AAAAAAAAbMk/OyvNkxcAIsUMtWlL2L36UKRXsskfvgRSQCLcBGAs/s72-c/b968963ee4d7c63170818426650cd0b9.jpg
Arena News
http://www.arenanews.gr/2018/02/2000.html
http://www.arenanews.gr/
http://www.arenanews.gr/
http://www.arenanews.gr/2018/02/2000.html
true
4269035019219870889
UTF-8
Loaded All Posts Not found any posts ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ Διαβάστε περισσότερα. ... Reply Cancel reply Delete By Home PAGES POSTS View All RECOMMENDED FOR YOU LABEL ARCHIVE SEARCH ALL POSTS Not found any post match with your request Back Home Sunday Monday Tuesday Wednesday Thursday Friday Saturday Sun Mon Tue Wed Thu Fri Sat January February March April May June July August September October November December Jan Feb Mar Apr May Jun Jul Aug Sep Oct Nov Dec just now 1 minute ago $$1$$ minutes ago 1 hour ago $$1$$ hours ago Yesterday $$1$$ days ago $$1$$ weeks ago more than 5 weeks ago Followers Follow THIS CONTENT IS PREMIUM Please share to unlock Copy All Code Select All Code All codes were copied to your clipboard Can not copy the codes / texts, please press [CTRL]+[C] (or CMD+C with Mac) to copy