about

about

Technology

Total Pageviews

Popular Posts

Cloud Labels

ΑΓΡΟΤΙΚΑ ΑΘΛΗΤΙΚΑ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ ΑΡΓΟΛΙΔΑ ΑΡΓΟΛΙΔΑ ΝΑΥΠΛΙΟ ΑΡΓΟΣ ΑΡΓΟΣ.ΑΡΓΟΛΙΔΑ ΑΡΓΟΣΑΡΩΝΙΚΟΣ ΑΡΚΑΔΙΑ ΑΤΑΞΙΝΟΜΗΤΑ ΑΧΑΙΑ ΑΧΑΪΑ ΒΙΟΓΡΑΦΙΕΣ ΓΑΛΑΤΑΣ-ΠΟΡΟΣ ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΕΘΝΙΚΑ ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΕΙΚΟΝΕΣ ΕΛΛΑΔΑ ΕΠΙΔΑΥΡΟΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗ ΕΡΜΙΟΝΗ ΕΡΜΙΟΝΙΔΑ ΕΥΡΩΠΗ ΗΛΕΙΑ ΚΑΙΡΟΣ ΚΑΛΑΜΑΤΑ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΚΟΛΥΜΒΗΣΗ-ΘΑΛ. ΣΠΟΡ ΚΟΡΙΝΘΙΑ ΚΟΡΙΝΘΟΣ ΚΟΡΙΝΘΟΣ.ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ ΚΟΣΜΟΣ ΚΥΠΡΟΣ ΛΑΚΩΝΙΑ ΛΑΚΩΝΙΑ.ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ ΜΕΘΑΝΑ ΜΕΣΣΗΝΙΑ ΜΕΣΣΗΝΙΑ. ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ ΜΕΣΣΗΝΝΙΑ ΜΠΑΣΚΕΤ-ΑΡΓΟΛΙΔΑΣ ΝΑΥΠΛΙΟ ΝΑΥΠΛΙΟ.ΑΡΓΟΛΙΔΑ ΝΑΥΠΛΛΙΟ ΝΕΑ ΤΗΣ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΠΑΙΔΕΙΑ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΣ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ ΠΟΙΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΠΟΛΙΤΙΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ Πόλο ΣΑΝ ΣΗΜΕΡΑ ΣΠΕΤΣΕΣ ΣΠΟΡ Στίβος ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΤΟΥΣ ΤΕΛΕΥΑΤΑΙΑ ΝΕΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΤΕΛΥΤΑΙΑ ΝΕΑ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ ΤΡΙΠΟΛΗ ΤΡΟΙΖΗΝΙΑ ΥΓΕΙΑ ΥΔΡΑ ΧΑΝΤΜΠΟΛ AUTO-MOTO AXAIA Superleague VIDEO

Labels

Blog Archive

Search This Blog

Cloud Labels

ΑΓΡΟΤΙΚΑ ΑΘΛΗΤΙΚΑ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ ΑΡΓΟΛΙΔΑ ΑΡΓΟΛΙΔΑ ΝΑΥΠΛΙΟ ΑΡΓΟΣ ΑΡΓΟΣ.ΑΡΓΟΛΙΔΑ ΑΡΓΟΣΑΡΩΝΙΚΟΣ ΑΡΚΑΔΙΑ ΑΤΑΞΙΝΟΜΗΤΑ ΑΧΑΙΑ ΑΧΑΪΑ ΒΙΟΓΡΑΦΙΕΣ ΓΑΛΑΤΑΣ-ΠΟΡΟΣ ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΕΘΝΙΚΑ ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΕΙΚΟΝΕΣ ΕΛΛΑΔΑ ΕΠΙΔΑΥΡΟΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗ ΕΡΜΙΟΝΗ ΕΡΜΙΟΝΙΔΑ ΕΥΡΩΠΗ ΗΛΕΙΑ ΚΑΙΡΟΣ ΚΑΛΑΜΑΤΑ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΚΟΛΥΜΒΗΣΗ-ΘΑΛ. ΣΠΟΡ ΚΟΡΙΝΘΙΑ ΚΟΡΙΝΘΟΣ ΚΟΡΙΝΘΟΣ.ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ ΚΟΣΜΟΣ ΚΥΠΡΟΣ ΛΑΚΩΝΙΑ ΛΑΚΩΝΙΑ.ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ ΜΕΘΑΝΑ ΜΕΣΣΗΝΙΑ ΜΕΣΣΗΝΙΑ. ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ ΜΕΣΣΗΝΝΙΑ ΜΠΑΣΚΕΤ-ΑΡΓΟΛΙΔΑΣ ΝΑΥΠΛΙΟ ΝΑΥΠΛΙΟ.ΑΡΓΟΛΙΔΑ ΝΑΥΠΛΛΙΟ ΝΕΑ ΤΗΣ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΠΑΙΔΕΙΑ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΣ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ ΠΟΙΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΠΟΛΙΤΙΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ Πόλο ΣΑΝ ΣΗΜΕΡΑ ΣΠΕΤΣΕΣ ΣΠΟΡ Στίβος ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΤΟΥΣ ΤΕΛΕΥΑΤΑΙΑ ΝΕΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΤΕΛΥΤΑΙΑ ΝΕΑ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ ΤΡΙΠΟΛΗ ΤΡΟΙΖΗΝΙΑ ΥΓΕΙΑ ΥΔΡΑ ΧΑΝΤΜΠΟΛ AUTO-MOTO AXAIA Superleague VIDEO

Το Πανεπιστήμιο της Λευκωσίας και ο Δήμος Άργους- Μυκηνών διοργανώνουν εκπαιδευτικό σεμινάριο

Share it:


ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ

Με ιδιαίτερη χαρά σας ενημερώνουμε ότι η Σχολή Επιστημών Αγωγής του Πανεπιστημίου Λευκωσίας σε συνεργασία με την Έδρα UNESCO, τον Δήμο Άργους – Μυκηνών, τον σύνδεσμο Φιλολόγων Αργολίδας και το παράρτημα Αργολίδας της Ελληνικής Μαθηματικής Εταιρείας διοργανώνουν εκπαιδευτικό σεμινάριο με τίτλο:

ΑΠΟ ΤΙΣ ΘΕΩΡΙΕΣ ΜΑΘΗΣΗΣ ΣΤΙΣ ΨΗΦΙΑΚΕΣ ΚΟΙΝΟΤΗΤΕΣ ΜΑΘΗΣΗΣ:ΠΡΟ(Σ)ΚΛΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΠΡΟΟΠΤΙΚΕΣ

Σκοπός του σεμιναρίου είναι να αναδειχθεί το θέμα της αξιοποίησης των Νέων Τεχνολογιών στη σύγχρονη εκπαιδευτική πραγματικότητα. Τα θέματα των εισηγήσεων του εν λόγω σεμιναρίου είναι η συμβολή των Νέων Τεχνολογιών στην εκπαίδευση ενηλίκων και ο ρόλος της τεχνολογίας στην αξιολόγηση του εκπαιδευτικού έργου. Υπό το πρίσμα θεωρητικών και πρακτικών πτυχών ιδιαίτερη έμφαση θα δοθεί στις ακόλουθες θεματικές ενότητες, σχεδιασμός και ανάπτυξη διαδικτυακών μαθησιακών περιβαλλόντων, εξ αποστάσεως εκπαίδευση και ηλεκτρονική μάθηση, σύγχρονα συστήματα διαχείρισης μαθημάτων, παραγωγή ψηφιακού εκπαιδευτικού περιεχομένου, αξιολόγηση εκπαιδευτικής διαδικασίας διδασκαλίας και μάθησης, εκπαιδευτικά εργαλεία και εφαρμογές, εκπαίδευση και κατάρτιση εκπαιδευτικών, αξιοποίηση των ΤΠΕ στην ειδική εκπαίδευση, αντιλήψεις, εμπόδια και προτάσεις εκπαιδευτικών, εκπαιδευτής, εκπαιδευόμενοι και ψηφιακό περιβάλλον και βασικές αρχές ένταξης της τεχνολογίας στη διδασκαλία και μάθηση.

Τέλος, το συνέδριο προσβλέπει στην παροχή ευκαιριών ανταλλαγής απόψεων μεταξύ των συμμετεχόντων, θέτει τις βάσεις για την περαιτέρω ενασχόληση με το αντικείμενο καθώς και εγείρει προβληματισμούς για το μέλλον.
Το σεμινάριο θα πραγματοποιηθεί στο Άργος το Σάββατο 2 Ιουνίου 2018 από τις 10:00 μέχρι τις 14:00στην αίθουσα τέχνης και πολιτισμού του Δήμου Άργους-Μυκηνών «ΜΕΓΑΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ»και θα είναι ανοικτό για το κοινό.
Για να δείτε το πρόγραμμα του σεμιναρίου πατήστε εδώ
Για περισσότερες πληροφορίες παρακαλούμε επικοινωνήστε με την κ. Σοφία Τσιπιανίτη στο τηλέφωνο: 00306907730783 ή στο ηλεκτρονικό ταχυδρομείο: tsipianiti.s@unic.ac.cy

Η ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΤΟ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΕΙΝΑΙ ΔΩΡΕΑΝ. ΘΑ ΔΩΘΟΥΝ ΒΕΒΑΙΩΣΕΙΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ.
Share it:

ΑΡΓΟΛΙΔΑ

ΑΡΓΟΣ

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Post A Comment:

0 comments: