about

about

Technology

Total Pageviews

Popular Posts

Cloud Labels

¨ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ ΑΓΡΟΤΙΚΑ ΑΘΛΗΤΙΚΑ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ ΑΡΓΟΛΙΔΑ ΑΡΓΟΣ ΑΡΓΟΣΑΡΩΝΙΚΟΣ ΑΡΚΑΔΙΑ ΑΡΟΛΙΔΑ ΑΤΑΞΙΝΟΜΗΤΑ ΑΧΑΙΑ ΑΧΑΪΑ ΒΙΟΓΡΑΦΙΕΣ ΓΑΛΑΤΑΣ-ΠΟΡΟΣ Δημοτικές και Περιφερειακές Εκλογές ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΕΘΝΙΚΑ ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΕΙΚΟΝΕΣ ΕΛΛΑΔΑ ΕΠΙΔΑΥΡΟΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗ ΕΡΜΙΟΝΗ ΕΡΜΙΟΝΙΔΑ ΕΥΡΩΠΗ ΗΛΕΙΑ ΚΑΙΡΟΣ ΚΑΛΑΜΑΤΑ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΚΟΛΥΜΒΗΣΗ-ΘΑΛ. ΣΠΟΡ ΚΟΡΙΝΘΙΑ ΚΟΡΙΝΘΟΣ ΚΟΡΙΝΘΟΣ.ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ ΚΟΣΜΟΣ ΚΥΠΡΟΣ ΛΑΚΩΝΙΑ ΛΑΚΩΝΙΑ.ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ ΜΕΘΑΝΑ ΜΕΣΣΗΝΙΑ ΜΕΣΣΗΝΙΑ. ΜΕΣΣΗΝΙΑ. ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ ΜΕΣΣΗΝΝΙΑ ΜΠΑΣΚΕΤ-ΑΡΓΟΛΙΔΑΣ ΝΑΥΠΛΙΟ ΝΑΥΠΛΙΟ<ΑΡΓΟΛΙΔΑ ΝΑΥΠΛΛΙΟ ΝΕΑ ΤΗΣ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΠΑΙΔΕΙΑ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΗΣΟΣ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΣ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ ΠΟΙΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ Πόλο ΠΡΩΤΟΣΕΛΙΔΑ ΣΑΝ ΣΗΜΕΡΑ ΣΠΕΤΣΕΣ ΣΠΟΡ Στίβος ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΤΟΥΣ ΤΕΛΕΤΑΙΑ ΝΕΑ ΤΕΛΕΥΑΤΑΙΑ ΝΕΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑΝΕΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΤΕΛΥΤΑΙΑ ΝΕΑ ΤΕΥΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ ΤΡΙΠΟΛΗ ΤΡΟΙΖΗΝΙΑ ΥΓΕΙΑ ΥΔΡΑ ΧΑΝΤΜΠΟΛ AUTO-MOTO AXAIA Superleague VIDEO

Labels

Blog Archive

Search This Blog

Cloud Labels

¨ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ ΑΓΡΟΤΙΚΑ ΑΘΛΗΤΙΚΑ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ ΑΡΓΟΛΙΔΑ ΑΡΓΟΣ ΑΡΓΟΣΑΡΩΝΙΚΟΣ ΑΡΚΑΔΙΑ ΑΡΟΛΙΔΑ ΑΤΑΞΙΝΟΜΗΤΑ ΑΧΑΙΑ ΑΧΑΪΑ ΒΙΟΓΡΑΦΙΕΣ ΓΑΛΑΤΑΣ-ΠΟΡΟΣ Δημοτικές και Περιφερειακές Εκλογές ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΕΘΝΙΚΑ ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΕΙΚΟΝΕΣ ΕΛΛΑΔΑ ΕΠΙΔΑΥΡΟΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗ ΕΡΜΙΟΝΗ ΕΡΜΙΟΝΙΔΑ ΕΥΡΩΠΗ ΗΛΕΙΑ ΚΑΙΡΟΣ ΚΑΛΑΜΑΤΑ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΚΟΛΥΜΒΗΣΗ-ΘΑΛ. ΣΠΟΡ ΚΟΡΙΝΘΙΑ ΚΟΡΙΝΘΟΣ ΚΟΡΙΝΘΟΣ.ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ ΚΟΣΜΟΣ ΚΥΠΡΟΣ ΛΑΚΩΝΙΑ ΛΑΚΩΝΙΑ.ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ ΜΕΘΑΝΑ ΜΕΣΣΗΝΙΑ ΜΕΣΣΗΝΙΑ. ΜΕΣΣΗΝΙΑ. ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ ΜΕΣΣΗΝΝΙΑ ΜΠΑΣΚΕΤ-ΑΡΓΟΛΙΔΑΣ ΝΑΥΠΛΙΟ ΝΑΥΠΛΙΟ<ΑΡΓΟΛΙΔΑ ΝΑΥΠΛΛΙΟ ΝΕΑ ΤΗΣ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΠΑΙΔΕΙΑ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΗΣΟΣ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΣ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ ΠΟΙΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ Πόλο ΠΡΩΤΟΣΕΛΙΔΑ ΣΑΝ ΣΗΜΕΡΑ ΣΠΕΤΣΕΣ ΣΠΟΡ Στίβος ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΤΟΥΣ ΤΕΛΕΤΑΙΑ ΝΕΑ ΤΕΛΕΥΑΤΑΙΑ ΝΕΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑΝΕΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΤΕΛΥΤΑΙΑ ΝΕΑ ΤΕΥΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ ΤΡΙΠΟΛΗ ΤΡΟΙΖΗΝΙΑ ΥΓΕΙΑ ΥΔΡΑ ΧΑΝΤΜΠΟΛ AUTO-MOTO AXAIA Superleague VIDEO

By Bloggers - For Bloggers!

Want More Premium Blogger Templates?

wordpress themes? Premium Courses?

We distribute these 100% Free For Our Fellow Bloggers!!

Visit : BloggersBazaar

want to thank us?

Please, Our Page With Your Friends..:)

Trending Posts Display

Home Layout Display

Ads on article

Advertise in articles 1

advertising articles 2

Advertise under the article

Ερώτηση "Αγωνιστικής Συνεργασίας" για τον σιδηρόδρομο Πελοποννήσου

Share it:

Στο θέμα του σιδηροδρομικού δικτύου Πελοποννήσου επιμένουν οι περιφερειακοί σύμβουλοι της “Αγωνιστικής Συνεργασίας” Θανάσης Πετράκος και Δημοσθένης Δρούγκας με ερώτησή τους προς τον περιφερειάρχη Παναγιώτη Νίκα.

Αναφέρουν, αρχικά, ότι κατά την επίσκεψη του υπουργού υποδομών Κώστα Καραμανλή στην Τρίπολη στις 16 Ιουλίου “παρά τα μεγάλα λόγια της κυβέρνησης περί «πράσινης ανάπτυξης» και παρότι κύριε περιφερειάρχη εσείς σωστά επιμείνατε για το σιδηροδρομικό δίκτυο Πελοποννήσου, ο κ. υπουργός δεν δεσμεύτηκε σχεδόν σε τίποτα”.
Οι δύο σύμβουλοι παρατηρούν πως “επειδή στο νέο ΕΣΠΑ 2021-2028 τα σιδηροδρομικά έργα είναι προτεραιότητας, αλλά όπως διαβάζουμε στον Τύπο το ελληνικό σχέδιο για τη χρηματοδότηση από το ταμείο ανάκαμψης θα κινείται σε 6 άξονες, μεταξύ αυτών είναι οι άξονες για ενίσχυση υποδομών, πράσινη ανάπτυξη και περιφερειακή ανάπτυξη. Είναι προφανές ότι η ανάπτυξη, ο εκσυγχρονισμός και η ηλεκτροκίνηση του σιδηροδρομικού δικτύου είναι έργα συμβατά με όλα τα ανωτέρω”.
Για όλους αυτούς τους λόγους θεωρούν πως “παρότι ο κ. υπουργός έδειξε ότι για την κυβέρνηση δεν είναι σε προτεραιότητα η κανονικοποίηση και ηλεκτροκίνηση του σιδηροδρομικού δικτύου Πελοποννήσου, το ΠεΣυΠ πρέπει να επιμείνει και να θέσει σε προτεραιότητα το σιδηροδρομικό δίκτυο Πελοποννήσου”.
Συγκεκριμένα, οι σύμβουλοι της “Αγωνιστικής Συνεργασίας Πελοποννήσου” θεωρούν ότι: “1) Το τμήμα Κόρινθος - Αργος - Ναύπλιο πρέπει να είναι το πρώτο έργο που θα διεκδικήσουμε. Να γίνει άμεσα ανάθεση των μελετών για κανονικοποίηση και ηλεκτροκίνηση της γραμμής αλλά και η κατασκευή του έργου. Το τμήμα αυτό είναι εύκολο τεχνικά και μπορεί να συνδεθεί με τον προαστιακό (Αθήνα - Κόρινθος). 2) Το δεύτερο εύκολο τεχνικά έργο είναι ο δυτικός σιδηροδρομικός άξονας της Πελοποννήσου δηλαδή το τμήμα Πάτρα - Πύργος - Κυπαρισσία - Καλαμάτα. Πρέπει να επιμείνουμε να γίνει και σ’ αυτό το έργο άμεσα η ανάθεση των μελετών για κανονικοποίηση και ηλεκτροκίνηση της γραμμής, ώστε να προλάβει να ενταχθεί στη νέα προγραμματική περίοδο. 3) Για το τμήμα Αργος - Τρίπολη - Καλαμάτα οφείλουμε και γι’ αυτό να διεκδικήσουμε την κανονικοποίηση, παρότι ο ΟΣΕ θεωρεί ότι είναι δύσκολο τεχνικά ή εναλλακτικά αν η κανονικοποίηση απορρίπτεται από τον ΟΣΕ, να διεκδικήσουμε τη βελτίωση της μετρικής γραμμής και τη λειτουργία της με σύγχρονα ανακλινούμενα βαγόνια ώστε να μειωθεί σημαντικά ο χρόνος της διαδρομής”.
Ακόμα, έχουν τη γνώμη ότι “θα ήταν πολύ χρήσιμο και αποτελεσματικό για τη διεκδίκησή μας: 1) Το ΠεΣυΠ να εκδώσει ομόφωνη απόφαση με τις διεκδικήσεις για το σιδηροδρομικό δίκτυο Πελοποννήσου, 2) να κληθεί σε ειδική συνεδρίαση του ΠεΣυΠ η πολιτική ηγεσία του υπουργείου Υποδομών και η διοίκηση του ΟΣΕ και της ΓΑΙΑΟΣΕ, 3) για τον δυτικό σιδηροδρομικό άξονα να συνεργαστούμε με την Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας. Συγκεκριμένα, να γίνει κοινή συνεδρίαση με το Περιφερειακό Συμβούλιο Δυτικής Ελλάδας, με θέμα τη διεκδίκηση της κανονικοποίησης του δυτικού σιδηροδρομικού άξονα της Πελοποννήσου Πάτρα - Πύργος - Κυπαρισσία - Καλαμάτα”.
Οι δύο σύμβουλοι ρωτούν τον περιφερειάρχη αν συμφωνεί με τις προτάσεις τους.
Share it:

ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥ

Post A Comment:

0 comments: