ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
latest

ΞΥΛΟΚΑΣΤΡΟ: Τι προτείνει ο Εμπορικός Σύλλογος στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ


Από τον Μάιο του 2020, ο Εμπορικός μας Σύλλογος, επικοινωνεί και καταθέτει, συγκεκριμένες δημιουργικές & καινοτόμες προτάσεις, προς την Διοίκηση της
ΤΡΑΙΝΟΣΕ Α.Ε.

Με στόχο την βιώσιμη ανάπτυξη της ευρύτερης περιοχής μας.
Όπως χαρακτηριστικά τονίζουμε στις, γραπτές επικοινωνίες μας:
“Με μεγάλη χαρά αναμένουμε, τον επόμενο μήνα, την άφιξη του προαστιακού, ενός σύγχρονου και περιβαλλοντικά φιλικού, μεταφορικού μέσου σταθερής τροχιάς, στην πόλη μας.
Θέλουμε η άφιξη του, να συνδυαστεί με την τοπική μας ανάπτυξη, ιδίως τώρα που ο Covid 19, έχει προκαλέσει πλήγματα στην επιχειρηματικότητα, στον τουρισμό και εν γένει στην οικονομία σε περιφερειακό και εθνικό επίπεδο.
Να μην είναι απλώς μία τελετή εγκαινίων αλλά άμεσα να διασυνδεθεί και να πολλαπλασιάσει τα προσδοκώμενα αναπτυξιακά οφέλη.
Στα πλαίσια της Κοινωνικής Εταιρικής Ευθύνης (Ε.Κ.Ε.) που διέπει μεγάλους Οργανισμούς και Εταιρείες θέλουμε να συνεργαστείτε, εάν αυτό είναι εφικτό, με τον μικρό αλλά ιστορικό (από το 1919) σύλλογο μας.
Το μήνυμα της προβολής θα είναι κοινωνικά συμβολικό και αφενός θα ενισχύσει την ασφαλή επισκεψιμότητα στην περιοχή μας και αφετέρου θα προσδώσει αισιοδοξία και δύναμη στον αγώνα επιβίωσης των μικρών τοπικών επιχειρήσεων.
Ο προαστιακός να φέρει το μήνυμα ότι στηρίζει και ενισχύει την οικονομία και την κοινωνική συνοχή μικρών τοπικών προορισμών.
Είμαστε στην διάθεσή σας για να αναδείξουμε και επικοινωνήσουμε, τα πολυποίκιλα οφέλη του ερχομού του προαστιακού σε μία τοπική κοινωνία στα πλαίσια της βιώσιμης ανάπτυξης (κοινωνικά, οικονομικά & περιβαλλοντικά).
Ας είναι το Ξυλόκαστρο ένα νέο σημείο ανάδειξης της μεγάλης σημασίας άφιξης και λειτουργίας του προαστιακού στην περιφέρεια.
Τίτλος:
Άυλες δράσεις διασύνδεσης, βιώσιμης ανάπτυξης - τοπικές κοινωνίες, μέσω σιδηροδρόμου στα πλαίσια Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης.
Σκοπός: η ανάδειξη του σιδηροδρόμου ως εργαλείο βιώσιμης ανάπτυξης για τις τοπικές κοινωνίες.
Στόχος: η αύξηση της χρήσης του σιδηροδρόμου & της επισκεψιμότητας, στις νέες περιοχές (επέκταση δικτύου Κιάτο - Αίγιο) καθόλη την διάρκεια του ημερολογιακού έτους (pilot case study : Ξυλόκαστρο).
Πλαίσιο: άτυπο μνημόνιο συνεργασίας μεταξύ Τραινοσέ & Εμπορικού Συλλόγου Ξυλοκάστρου, διάρκειας 12 μηνών.
Εύρος αναφοράς: οι 3 βασικοί πυλώνες της βιώσιμης ανάπτυξης: κοινωνία, περιβάλλον, οικονομία.
Τοπικά στοιχεία αναφοράς:
A) Κοινωνία / Ιστορία /Πολιτισμός:
Α1 Αριστοναύτες - Αργοναυτική εκστρατεία ( http://pellinikorinthias.blogspot.com/2013/01/blog-post_24.html )
Α2 Οικίες ποιητών Άγγελου Σικελιανού & Κώστα Καρυωτάκη
Α3 Ιστορικά, το 1919 με Βασιλικό Διάταγμα ορίστηκε το Ξυλόκαστρο, ως ο 1ος επίσημος τουριστικός προορισμός της χώρας & τόπος φιλοξενίας επισήμων ξένων αποστολών / διπλωματών.
Α4 Ιστορικά Θρησκευτικά μνημεία - μοναστήρια.
B) Περιβάλλον:
B1 Αισθητικό πευκοδάσος Πευκιάς (ένα από τα 19 χαρακτηρισμένα αισθητικά δάση της χώρας, πηγή: https://www.geogreece.gr/forest.php )
B2 Ζήρεια (όρος Κυλλήνη) περιοχή Natura 2000 ( https://natura2000.eea.europa.eu/ )
B3 Κορινθιακός κόλπος περιοχή Natura 2000 ( http://votaniki.gr/prostasia/diktio-natura-2000/korinthiakos-kolpos-gr2530007/ )
Β4 Γαλάζιες σημαίες σε Ξυλόκαστρο, Συκιά. (https://www.blueflag.global/ )
Β5 Διαχείριση δημοτικών αποβλήτων, μέσω του μοναδικού νόμιμου σε όλη την Περιφέρεια Πελοποννήσου, χώρου υγειονομικής ταφής αποβλήτων.
Γ. Οικονομία:
Γ1 Μοναδικός προορισμός, στην Ελλάδα που συνδυάζει 12 μήνες τουρισμό, τόσο στο παράλιο μέτωπο όσο και στην Ζήρεια, Χιονοδρομικό κέντρο Τρικάλων, Καρυά, Μάρκασι, κτλ
Γ2 Βραβευμένα / εξαγώγιμα τοπικά αγροτικά προϊόντα: κορινθιακή σταφίδα, μήλα Μαρκασίου, εσπεριδοειδή, κτλ.
Γ3 Μεγάλος αριθμός καταλυμάτων τόσο στο παράλιο μέτωπο όσο και στον ορεινό όγκο της Ζήρειας (απόσταση 35' με χρήση Ι.Χ.)
Γ4 Ένας από τους ιστορικότερους Εμπορικούς Συλλόγους της χώρας με έτος ίδρυσης το 1919 (ίδιο με το έτος ανακήρυξης ως 1ου τουριστικού προορισμού), μέλος της Ομοσπονδίας Εμπορικών Συλλόγων Πελοποννήσου, Νοτιοδυτικής Ελλάδας & Ιονίων Νήσων, Μέλος της Ελληνικής Συνομοσπονδίας Εμπορίου & Επιχειρηματικότητας
Δράσεις (ενδεικτικές):
Α) Δράσεις Εμπορικού Συλλόγου
1. Ειδικές εκπτώσεις σε καταστήματα / ξενοδοχεία / επιχειρήσεις εστίασης, για μόνιμους, εποχιακούς ή/και συγκυριακούς επιβάτες - χρήστες, του σιδηροδρόμου.
2. Συνεχής προβολή του σιδηροδρόμου στις εμπορικές επιχειρήσεις μας, ξενοδοχεία & εστίαση, μέσω αφισών & ενημερωτικού υλικού & social media.
3. Δημιουργία events με θέμα τον σιδηρόδρομο ως ασφαλές, περιβαλλοντικά φιλικό και οικονομικό μέσο μεταφοράς.
4. Καταγραφή ιστοριών από επιβάτες του σιδηροδρόμου ως μέρος της ταξιδιωτικής / εργασιακής τους εμπειρίας από / προς / στο Ξυλόκαστρο και στην ευρύτερη περιοχή. Προβολή ιστοριών σε συνεργασία με ΤΡΑΙΝΟΣΕ.
Β) Δράσεις ΤΡΑΙΝΟΣΕ
1. Προβολή του Ξυλοκάστρου ως πρότυπου σιδηροδρομικού προορισμού - Local sustainable rail hub.
2. Προβολή της έμπρακτης διασύνδεσης κοινωνικών - περιβαλλοντικών - οικονομικών παραμέτρων της περιοχής (ως ανωτέρω περιγραφή) με τον σιδηρόδρομο, μέσα από media & events”.
Αναμένουμε από την ΤΡΑΙΝΟΣΕ Α.Ε., δράσεις και συνεργασία με τις τοπικές κοινωνίες, όπως ανάλογα πραγματοποιείται και σε άλλες χώρες της Ε.Ε.
Eυελπιστούμε ότι και άλλοι Εμπορικοί Σύλλογοι και Φορείς θα διαμορφώσουν & ενώσουν τις προτάσεις τους, με στόχο όλοι μαζί να συμβάλουμε, στην ανάπτυξη των περιοχών μας σε Κορινθία και Αχαΐα
« PREV
NEXT »

Δεν υπάρχουν σχόλια