Page Nav

HIDE

Hide Top Headline

HIDE

Grid

GRID_STYLE

Hover Effects

TRUE

Gradient Skin

{fbt_classic_header}

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ:

latest

Οδηγίες για τη λειτουργία των λογιστικών γραφείων κατά την 2η περίοδο lockdown

ΤΑ ΛΟΓΙΣΤΙΚΑ ΓΡΑΦΕΙΑ ΔΕΝ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΑΝΟΙΚΤΑ  ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΠΕΛΑΤΕΣ ΤΟΥΣ  • Η εξυπηρέτηση των πελατών και των Υπηρεσιών θα γίνεται μόνο τηλεφωνικά ή...



ΤΑ ΛΟΓΙΣΤΙΚΑ ΓΡΑΦΕΙΑ ΔΕΝ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΑΝΟΙΚΤΑ 
ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΠΕΛΑΤΕΣ ΤΟΥΣ 

• Η εξυπηρέτηση των πελατών και των Υπηρεσιών θα γίνεται μόνο τηλεφωνικά ή ηλεκτρονικά.

• Σε ειδικές περιπτώσεις και κατόπιν τηλεφωνικής ή ηλεκτρονικής προσυνεννοήσεως, θα μπορούν να υπάρξουν ραντεβού αλλά πάντα με τη διασφάλιση των απαραιτήτων κανόνων ασφαλείας, δηλαδή με τη χρήση μάσκας τόσο του πελάτη όσο και του λογιστή. Δεδομένος και ο ουσιαστικός περιορισμός του πλήθους των συμμετεχόντων στη συνάντηση.

• Η παραλαβή εγγράφων θα γίνεται στο γραφείο με παραλαβή στην πόρτα του γραφείου, χωρίς την είσοδο του πελάτη. Αμέσως μετά τα έγγραφα θα τοποθετούνται σε διαμορφωμένα κυτία και θα διατηρούνται σε συγκεκριμένο αποθηκευτικό χώρο για δύο ημέρες. Μετά θα μπορούν να παραληφθούν από τον αρμόδια υπάλληλο προς επεξεργασία. Ο χώρος και το κυτίο θα απολυμαίνεται διαρκώς. Κατά την παραλαβή των εγγράφων στην πόρτα του λογιστικού γραφείου, θα ενημερώνεται ο λογιστής από τον πελάτη ή τον εκπρόσωπό του, αν κάτι είναι επείγον ώστε να πράξει ο λογιστής τα δέοντα, πάντα όμως με την απαραίτητη προσοχή».

O Πρόεδρος
ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΚΑΧΡΙΜΑΝΗΣ 
Ο Αντιπρόεδρος
 ΑΝΔΡΕΑΣ ΚΕΦΑΛΑΣ 
Ο Γ. Γραμματέας 
ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ ΚΟΤΣΑΝΗΣ 
Ο Ε. ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ 
ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ ΜΠΑΣΤΟΥΝΗΣ 
Η Ταμίας
ΚΟΥΜΑΡΑ ΛΙΝΑ 
Τα Μέλη 
ΣΤΕΦΑΝΟΣ ΠΑΛΛΑΔΙΝΟΣ 
ΣΤΑΥΡΟΣ ΚΟΥΤΡΟΥΜΠΗΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια