Page Nav

HIDE

Hide Top Headline

HIDE

Grid

GRID_STYLE

Hover Effects

TRUE

Gradient Skin

{fbt_classic_header}

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ:

latest

Σχεδόν μια βδομάδα click away: Τι λένε οι επιχειρηματίες της Τρίπολης

Μουδιασμένος φαίνεται να είναι ο επιχειρηματικός κόσμος της Τρίπολης σχεδόν μια βδομάδα μετά το άνοιγμα της αγοράς με click away. Για άλλους...





Μουδιασμένος φαίνεται να είναι ο επιχειρηματικός κόσμος της Τρίπολης σχεδόν μια βδομάδα μετά το άνοιγμα της αγοράς με click away. Για άλλους το click away είναι καλύτερο από το τίποτα, για άλλους είναι μια κάποια λύση, για κάποιους φαίνεται τελείως δυσλειτουργικό αλλά όλοι συναινούν σε ένα πράγμα : θα ήταν καλύτερα αν μπορούσαν να εξυπηρετήσουν έναν – έναν πελάτη μέσα στο κατάστημα, ακόμα και κατόπιν ραντεβού.

Αρκετοί φαίνεται να είναι οι παράγοντες που διαφοροποιούν τον τρόπο που μια επιχείρηση διαχειρίζεται την έκτακτη πρόσκληση του click away. Το προϊόν, η τεχνογνωσία, η ετοιμότητα αλλά και ο υλικός εξοπλισμός (όπως τα ασύρματα POS) είναι σημαντικοί παράγοντες επιτυχίας στην απόκριση των επιχειρηματιών σε αυτή τη δύσκολη κατάσταση που έχει λογική κοινωνικού δαρβινισμού.
Ενώ, τα καταστήματα ήταν κλειστά και τα ταμία άδεια, μια βδομάδα πριν ο Υπουργός Ανάπτυξης, Άδωνης Γεωργιάδης, όρισε τις προϋποθέσεις για τη λειτουργία των καταστημάτων εν μέσω καραντίνας. Για τα χριστουγεννιάτικα ψώνια ο καταναλωτής πρέπει να έχει επικοινωνήσει από πριν με το κατάστημα για την αγορά του, το καταστήματα του στέλνει μήνυμα για τη μετακίνηση του κλείνοντας του ακριβές ραντεβού και τέλος ο πελάτης πληρώνει μέσω POS.
Οι επιχειρηματίες πιάστηκαν απροετοίμαστοι και φαίνεται ότι κυρίως λειτουργούν καλά όσοι διέθεταν – ήδη – ανεπτυγμένα κοινωνικά δίκτυα για τη διαφήμιση της επιχείρησής τους ή e-shop. Ανοιχτά – κλειστά καταστήματα, εμπόδια στις πόρτες των καταστημάτων, αγορές χωρίς δυνατότητα επιστροφής αλλά καταναλωτές που δοκιμάζουν μπουφάν στους δρόμους είναι οι εικόνες που χαρακτηρίζουν την αγορά της πόλης τις τελευταίες μέρες.
Παρατηρείται σημαντική κίνηση στους δρόμους της πόλης αλλά οι καταναλωτές φαίνεται να αγοράζουν μόνο δώρα Χριστουγέννων, κυρίως για παιδιά. Ενώ, οι περισσότεροι παρατηρούν ότι το click away λειτουργεί αποτελεσματικά κυρίως σε συνεργασία με τους νεότερους καταναλωτές, όπως είναι φυσικό, καθώς είναι περισσότερο εξοικειωμένοι με τα ψηφιακά μέσα αλλά και με τις αγορές μέσω διαδικτύου.

"Φυσικά, το click away δεν μπορεί να αποκαταστήσει τις ζημίες που έχουν γίνει λένε.Τα καταστήματα ένδυσης – υπόδησης κινούνται με επιταγές που είναι δύσκολο να ξεχρεωθούν με αυτές τις συνθήκες. Υπάρχει αγορασμένο εμπόρευμα που δεν θα πουληθεί», λέει χαρακτηριστικά επιχειρηματίας της πόλης εξηγώντας ότι τα μαγαζιά της Τρίπολης «μπαίνουν μέσα» ακόμα και όταν είναι ανοιχτά.
«Προσπαθούμε να λειτουργήσουμε σωστά, βάσει των μέτρων, αλλά δεν επιτυγχάνεται ο σκοπός. Θες να είσαι σωστός απέναντι στην κατάσταση, αλλά ο κόσμος δεν το έχει εκλάβει έτσι. Την πρώτη μέρα μας τηλεφωνούσαν και μας ρωτούσαν «είστε ανοιχτά;» Προσπαθούμε να δουλέψουμε μέσω e- shop ή τηλεφωνικών παραγγελιών και αλλά ο κόσμος στέλνει 6 και χαζεύει βιτρίνες. Δεν ξέρουμε τι να κάνουμε. Επικρατεί σύγχυση. Υποτίθεται ότι όλο αυτό γίνεται για να μείνει ο κόσμος σπίτι. Θα ήταν καλύτερα αν τους εξυπηρετούσαμε έναν – έναν ακόμα και με ραντεβού αλλά μέσα στο κατάστημα, σωστά» εξηγεί ένας συνδημότης μας που διαχειρίζεται ένα από τα παλιότερα και ανθεκτικότερα καταστήματα της πόλης.
Όμως δεν είναι εφικτό για όλες τις επιχειρήσεις να λειτουργήσουν με βιντεοκλήσεις, μηνύματα και POS. Για παράδειγμα, κάποια καταστήματα – παντοπωλεία που πουλούν από παραμάνες μέχρι μικρά παιχνίδια και κεριά και κυρίως απευθύνονται σε μεγαλύτερο ηλικιακά κοινό είναι σχεδόν ανέφικτο να ακολουθήσουν όλη αυτή τη διαδικασία και μάλιστα να πληρωθούν για παραμάνες και καρφίτσες μέσω POS. Το ίδιο θα ίσχυε και για ένα φωτοτυπείο, αν υποθέσουμε ότι κάθε φωτοτυπία κοστίζει περίπου 5 λεπτά του ευρώ, ακόμα και στην περίπτωση που κάποιος θέλει 10 φωτοτυπίες, άρα 50 λεπτά, η διαδικασία του click away αποδεικνύεται ζημιογόνα. Αν ο αποδέκτης των υπηρεσιών πληρώσει με POS και ο επιχειρηματίας στείλει μήνυμα για τη μετακίνησή του, τι θα αναμένεται να μπει στο ταμείο ως έσοδο;
Ποιο είναι, λοιπόν, το μήνυμα της χώρας στη διαχείριση της πανδημίας ; … Όσοι αντέξουν, οι υπόλοιποι μάλλον δεν θα προσπάθησαν πολύ".

Ραφαέλλα Μανέλη


Δεν υπάρχουν σχόλια